Fruit Ninja

06.03.2014

Ovocný masaker! Vysekaj čo najviac šťavy jedným šmahom. Čím viac kúskov, tým väčšie skóre. Koľko sa ti podarí dosiahnuť?

Podľa autorov samotnej hry, námet na hru Fruit Ninja vznikol počas dovolenky, kde na trhu šikovný obchodník sekal ovocie mačetou štýlom, ktorý zabával okoloidúcich. Hry s násilím sú všade v ponuke, táto hra však na rozdiel od klasického akčného štýlu “rozsekaj všetko, čo sa hýbe a čo sa nehýbe, tak do toho pre istotu sekni tiež”, využíva oku lahodiaci grafický štýl nakresleného ovocia, ktoré človek ťahom prsta po displeji efektne rozsekáva na menšie časti.

Hra ponúka na výber herný mód Classic, Arcade a Zen. V každom režime je cieľom hry nasekať padajúce ovocie na čo najväčší počet kúskov, za čo je hráč odmenený bodovým hodnotením. Na úvod je skvelé, ak si zahráš “Classic” mód, v ktorom hráš bez časového obmedzenia. Čím väčší počet kúskov ovocia sa ti podarí nasekať, tým viac bodov získaš. Ak sa ti však nepodarí rozsekať tri kusy padajúceho ovocia, hra pre teba skončí.

Aby to samozrejme nebolo až také jednoduché, prejdeme do režimu “Arcade”. V tomto režime medzi padajúcim ovocím je občas aj padajúca bomba, ktorá hru ukončí. V ďalších leveloch budú padať aj predmety, ktoré ti pomôžu počas hrania spomaliť rýchlosť, alebo zariadia masívny prísun ďalšieho ovocia. Najzákernejším padajúcim objektom je granátové jablko, ktorého tvrdá šupka ti znemožní sekať ďalšie padajúce ovocie a spomalí tvoje sekanie.

Posledný režim je “Zen”. V tomto móde je hra na čas, musíte sa snažiť rozsekať čo najviac kusov ovocia jedným pohybom, aby si tak dosiahol kombá.

Hra napriek jednoduchému štýlu získavania bodov zaujme každého na dlhé dni. Minulý rok sa navyše umiestnila v top 10 rebríčku najhranejších hier na mobile. Hra je návyková a antistresová. Jedna z našich najobľúbenejších.

App Store Google play

mobil
dobiť kredit online