Dragon city

30.09.2014

Dragon city – vitaj vo svojom meste drakov!

Si pripravený vybudovať svoje dračie impérium a stať sa najväčším dračím majstrom? Ak je to tak a nebojíš sa ohňa a ostrých pazúrov, si na správnom mieste.

V novej hre od spoločnosti Socialpoint, ako už aj sám názov naznačuje, ide o budovanie tvojho vlastného dračieho mesta. Vychovávaj a šľachti nových drakov a ukáž ostatným hráčom, kto je ich najväčším pánom.

Začínaš ale samozrejme ako niktoš. Nemysli, že to bude také jednoduché. Na začiatku máš odomknutý prvý ostrov, na ktorom máš možnosť stavať prvé budovy. Dostaneš svoju liaheň vajec, prvú farmu a budovu na kríženie drakov. Budova na kríženie je kľúčová v tvojom rýchlom napredovaní. Začínaš síce len s príbytkom a prvým drakom predstavujúcim element zeme, ale postupne prídu na rad aj ďalšie elementy ako oheň, voda, príroda, ľad a podobne. Krížením rôznych elementov vznikajú nevídané kombinácie, nad ktorými niekedy žasneš, ale inokedy pokrútiš hlavou nad fantáziou tvorcov.

Čo by si to bol za majsterka, keby svojich novovyšľachtených drakov poctivo nekŕmiš. V tejto veci ti pomôže farma, v ktorej pestuješ rôzne plodiny. Kŕmením zvyšuješ level svojich zverencov, ich silu, zdravie, útok a čo je najdôležitejšie, každý  ti zarába viac peňazí. Hra funguje systémom zárobku istej čiastky zlata za minútu. Každý drak ti takto pekne prináša zisk a hra ťa tým, samozrejme, núti častejšie svojich miláčikov navštevovať. Zlato predsa nevyhnutne potrebuješ. Získavaním skúseností, a tým zvyšovaním svojho levelu odomykáš nové veľmi potrebné budovy, ktoré si za zlato postavíš.

Ak patríš k tým poslušnejším a rád plníš úlohy, hra ti prináša odmenu a skúsenosti aj za ich plnenie. Zvyšovaním levelu, trénovaním drakov a hlavne vyhrávaním súbojov zvyšuješ číslo dračieho majstra a posúvaš sa v rebríčku tvojich priateľov, či dokonca v celosvetovom merítku. Neboj sa, že bude núdza o zdravé súperenie.

Pre tých krvilačnejších sú tu aj šampionáty alebo jednoduchšie zápasy v ligách medzi jednotlivými hráčmi tejto hry. Každý z drakov oplýva rôznymi schopnosťami a je odolný voči rôznym elementom. O týchto atribútoch sa dočítaš v dračej knihe, a tým si vymyslíš vlastnú stratégiu a štýl boja, ktorý ťa privedie k víťazstvu. Za každý vyhraný šampionát alebo ligu ťa čaká odmena v pohode zlata alebo drahokamov.

Tým sa dostávame k temnejšej stránke hier podobného razenia. Hra si dáva načas, a keď nedokážeš obsedieť, aby si videl ako vyzerá ten tvoj novo-vyšľachtený hybrid alebo aby sa ti čím skôr dostavala nová budova, musíš si za tvoje ťažko vydreté eurá kúpiť diamanty a urýchliť tak proces. Prípadne, ako to tak býva s veľmi potrebnou viralitou, hra ťa láka pozývať nových priateľov za výhodnú odmenu. Veľkým lákadlom sú aj rôzne akcie typu „no nekúp to!“. Každopádne oplatí sa byť trpezlivý. Je to vždy len hra, tak nezabúdaj, že treba aj z niečoho žiť.

Túto hru si zahráš aj na svojej obľúbenej modro-bielej sociálnej sieti, ale pre otravné vyskakujúce tabuľky a upozornenia si to asi aj hneď rozmyslíš a mobilná aplikácia bude tvoja spása.

Ak si trpezlivý, miluješ fantastický svet drakov a zaujímavú farebnosť a animácie, táto hra je pre teba stvorená. Vkroč do svojho sveta, staň sa dračím trénerom a buď najlepší!

App Store Google play